Новини
Завдання контрольних підсумкових робіт
6 клас
Тестова річна контрольна робота з англійської мови для 6 класу
1. Перекласти слова з теми “Моя сім’я”: мама, тітка, бабуся:
a) a father, a brother, a grandfather b) a mother, a grandmother, an aunt
c) an uncle, a sister, a cousin
2. Оберіть рядок, у якому всі слова з теми “Їжа”:
a) a bus, a car, a boat b) a school, a yard, a pupil
c) a bread, a sweets, a sausage
3. Оберіть вірний варіант словосполучення з прислівником much:
a) much water
b) much teachers
c) much people
4. Оберіть правильний переклад до речення У мого брата овальне обличчя англійською мовою:
a) My brother has got an oval face.
b) My cousin has got an oval face.
c) My uncle has got a happy face.
5. Оберіть переклад питального речення How many tea do you want to buy?:
a) Скільки чаю ти хочеш продати?
b) Скільки чаю ти хочеш купити?
c) Скільки чаю ти хочеш випити?
6. Оберіть переклад таких слів англійською мовою: проїзний документ, зворотній квиток, квиток в один кінець:
a) a passport, a bus pass, a token
b) a travel document, a return ticket, a single ticket
c) a document, a bus, a passport
7. Знайдіть, яка з визначних пам’яток не знаходиться у Великій Британії:
a) Nelson’s Column b) Buckingham Palace
c) the Kyiv-Pecherska Lavra
8. Вкажіть, у якому часі це речення: They are singing songs:
a) Present Continuous Tense b) Present Simple Tense
c) Present Perfect Tense
9. Оберіть правильний варіант речення у Present Perfect Tense:
a) I lived here all mi life. b) I have lived here all my life.
c) I want to live here all my life.
10. Оберіть правильний переклад речення у Past Continuous Tense:
a) I wasn’t reading a book whole day.
b) I was read a book whole day.
c) I were read a book whole day.
11. Знайдіть речення у Past Simple Tense:
a) I work. b) I worked.
c) I will work.
12. Оберіть вірний переклад тексту українською мовою: Andriy goes in for boxing. He attends the Sports Centre. He trains in the gym three times a week:
a) Андрій ходить на бокс. Він відвідував Спортивний центр. Він тренується у спортивному залі 6 разів на тиждень.
b) Андрій ходить на бокс. Він відвідує Спортивний центр. Він тренується у спортивному залі 3 рази на тиждень.
c) Андрій ходитиме на бокс. Він відвідував Спортивний центр. Але він не тренується у спортивному залі 3 рази на тиждень.
Контрольна робота з біології
6 клас
Тестові завдання з однією правильною відповіддю:
1. За допомогою вітру поширює свої плоди:
а) кульбаба;
б) огірок;
в) лопух;
г) томат.
2.Зазначте групу рослин, до якої належать пшениця,
ячмінь, жито, рис, кукурудза:
а) плодові культури;
б) овочеві культури;
в) зернові;
г) ягідні.
3.Назвіть комахоїдну рослину
а) росичка;
б) калина;
в) ромашка;
г) троянда.
4.Дріжджі належать до
а) бактерій;
б) рослин;
в) грибів;
г) тварин.
5. Ознакою, спільною для грибів і тварин, є:
а) автотрофне живлення;
б) гетеротрофне живлення;
в) необмежений ріст;
г) розмноження насінням.
6.Встановіть відповідність між рослинами та типом суцвіть.
1 | Смородина,черемха, люпин | А | Зонтик |
2 | Цибуля, вишня, часник | Б | Волоть |
3 | Бузок, виноград | В | Кошик |
4 | Жито, пшениця | Г | Китиця |
5 | Соняшник, айстра, кульбаба | Д | Складний колос |
7. Встановіть відповідність:
А)Соковиті плоди | 1) Кістянка |
2) Крилатка | |
3) Ягода | |
Б)Сухі плоди | 4) Горіх |
5) Коробочка | |
6) зернівка |
Доповніть незакінчене речення:
8. Двостатева квітка має тичинки і ................. .
9. Крилоподібні придатки у плодів ясена сприяють їхньому....................................
10.Гриби що споживають органічні речовини решток рослин і тварин – це……….
11. Вкажіть на малюнку основні частини квітки :
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 | |
6 | |
12. Дайте відповідь на запитання:
. Чому людина повинна дбати про збереження та охорону природи
Річна контрольна робота з християнської етики 6 клас
1. „ Євангеліє ” це :
а) пісня пісень; б) закон Божий; в) добра Новина.
2. Біблія – це:
а) літературний твір; б) джерело моралі; в) життєві приклади.
3. Основою морального життя є:
а) віра; б) життєві спокуси; в) молитва.
4. Євангелист, який був лікарем, художником?
а) Марко; б) Лука; в) Іван.
5.До духовних цінностей належить:
а) милосердя; б) церква; в) гроші.
6. Хто такий митар?
а) вчитель закону; б) помічник священика; в) збирач податків.
7.До матеріальних цінностей належить:
а) доброта; б) вдячність; в) ікона.
8. Хто такий фарисей ?
а) вчитель закону; б) помічник священика; в) збирач податків.
9. Чого навчає нас притча про блудного сина?
а) терпеливості; б) працелюбності; в) прощати.
10. З якої притчі ці слова: „Так нехай світить перед людьми ваше світло”.
а) „ Про невід”; б) „ Про загублену драхму”; в) „ Про свічку та свічник”.
11. З якої притчі ці слова: „ Потерпи мені, пане, все тобі поверну”.
а) „ Про немилосердного боржника”; б) „ Про загублену драхму”; в) „ Про виноградарів”.
12.Чого навчає нас притча про вірного і невірного слугу?
а) справедливості; б) робити добро; в) відповідальності.
Річна підсумкова контрольна робота
з Всесвітньої історії. Історії України (інтегрований курс)
6 клас
Тести
1. Віра в походження від спільного тваринного предка – це:
А) тотемізм; Б) фетишизм;
В) магія; Г) анімізм.
2. Знак найдавнішого письма в Стародавньому Єгипті у вигляді спрощеного малюнка – це:
А) папірус; Б) клинець;
В) ієрогліф; Г) Сфінкс.
3. Вирізьблена із цільної скелі велетенська статуя лева з головою людини – це:
А) піраміда Джосера;
Б) саркофаг Тутанхамона;
В) Великий Сфінкс;
Г) статуя Рамзеса ІІ.
4. Писемність Стародавнього Дворіччя називалася:
А) клинописом; Б) ієрогліфом;
В) алфавітом; Г) скорописом.
5. Автором поеми «Іліада» та «Одіссея» вважають:
А) Геродота; Б) Гомера;
В) Міноса; Г) Ахілла.
6. Хто з перелічених діячів не входив до Першого тріумвірату?
А) Марк Красс;
Б) Гней Помпей;
В) Юлій Цезар;
Г) Гай Марій.
7. Найдавніша стоянка первісних людей на території України знайдена біля:
А) с. Мізин;
Б) с. Королеве;
В) с. Амвросіївка;
Г) с. Киїк-Коба.
8. Соціальні стани, на які поділялось традиційне індійське суспільство – це:
А) варни;
Б) курії;
В) деми;
Г) веди.
9. Рим було засновано в:
А) 776 р. до н.е.;
Б) 753 р. до н.е.;
В) 701 р. до н.е.;
Г) 721 р. до н.е.
10. Перший римський імператор – це:
А) Октавіан Август;
Б) Юлій Цезар;
В) Флавій Веспасіан;
Г) Марк Антоній.
11. Як називали свою державу давні греки?
А) Греція;
Б) Аттика;
В) Спарта;
Г) Еллада.
12. Яке заняття було основним у спартанців?
А) землеробство;
Б) скотарство;
В) війна;
Г) ремесло.
Мистецтво 6 клас
Запитання 1
Узагальнення зображуваних фігур і предметів, спрощення їхніх форм - це:
1. стилізації
2. конструктивізм
3. авангардизм
4. симетрія
Запитання 2
Кольорова гамма - це:
1. поєднання ахроматичних кольорів
2. гармонійне поєднання відтінків певного кольору
3. гармонійне поєднання хроматичних кольорів
4. жанр образотворчого мистецтва
Запитання 3
Гармонійне співвідношення і поєднання кольорів у картині - це:
1. абстракція
2. кольорова гамма
3. стилізація
4. колорит
Запитання 4
Зображення предметів на площині відповідно до зорового сприйняття їх у просторі; побудова такого зображення за допомогою ліній, що сходяться на горизонті в одній точці - це:
1. повітряна перспектива
2. лінійна перспектива
3. обернена перспектива
4. архітектурний пейзаж
Запитання 5
Співвідношення величин частин форми між собою та з усією формою - це:
1. пропорції
2. профіль
3. парний портрет
4. портрет
Запитання 6
Живопис водяними фарбами по вологій або сухій штукатурці (художня техніка) - це:
1. фреска
2. вітраж
3. натюрморт
4. гризайль
Запитання 7
Орнаментальна або сюжетна декоративна композиція із кольорового скла або інших матеріалів, що пропускають світло - це:
1. фреска
2. вітраж
3. офорт
4. гравюра
Запитання 8
Зображення подій і героїв міфів і легенд різних народів світу в образотворчому мистецтві - це:
1. міфологічний жанр
2. батальний жанр
3. історичний жанр
4. портретний жанр
Запитання 9
Декоративний живописний або скульптурний твір, призначений для оздоблення стіни або стелі -це:
1. мурал
2. панно
3. фреска
4. натюрморт
Запитання 10
Оберіть ілюстрації на яких зображений пейзаж:
1 2
3 4
5
Запитання 11
Оберіть зображення стилізованого натюрморту
1 2 3
4 5
Запитання 12
Оберіть малюнки, виконані у техніці пуантилізм (художній прийом живопису, зсновник якого - Жорж Сьора):
1 2
3 4
5
Підсумкова контрольна робота з предмета «Основи здоров’я» за ІІ семестр
6 клас
І варіант
І. Початковий рівень (0,5 бала).
Обери одну правильну відповідь:
1. Велосипеди мають бути обладнані:
а) звуковим сигналом та світловідбивачами;
б) звуковим сигналом та питною водою;
в) питною водою та світловідбивачами.
2. Під час пожежі в транспорті необхідно:
а) голосно кричати «мамо!»;
б) швидко і без паніки вийти із салону;
в) сховатися під сидінням і чекати на допомогу.
3. Невербальне спілкування це:
а) спілкування поглядом, мімікою, знаками;
б) спілкування на підвищених тонах;
в) спілкування із використанням ненормативної лексики.
4. Якщо Ви стали свідком ДТП, в якій є потерпілі, потрібно:
а) зателефонувати друзям, щоб прийшли подивитись на понівечені автівки;
б) зателефонувати в страхову компанію;
в) викликати швидку допомогу, зателефонувавши за номером 103.
5. Якщо Ви почули сирени і переривчасті гудки, потрібно:
а) увімкнути гучно музику, щоб сирени не заважали;
б) негайно ввімкнути приймач радіотрансляційної мережі або телевізор й уважно слухати інформацію про небезпеку та порядок дій;
в) не нервувати та не звертати увагу на тимчасові незручності.
6. Отруєння побутовим газом у будинку може виникнути в результаті:
а) повного згорання газу;
б) неповного згорання газу;
в) пропускання газу.
ІІ. Середній рівень
(правильне розв’язання оцінюється: 1-ше завдання – 1 бал, 2-ге завдання –2 бали).
1. Встав пропущені слова.
Конфлікт – це зіткнення протилежних __________, поглядів, прагнень; серйозна ________, гостра суперечка, що призводить до __________ або боротьби.
2. Заповни схему:
ІІІ. Достатній рівень (1,5 бала).
1. Що, на Вашу думку, означає поняття «конструктивний конфлікт»? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Що, на Вашу думку, означає поняття «термічна (теплова) дія струму»?
Термічна (теплова) дія струму – це ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
ІV. Високий рівень (3 бали).
Склади алгоритм дій у разі займання одягу на людині.
Підсумкова річна контрольна робота
Математика 6 клас
1. (1 бал) Установити відповідність між характеристиками чисел (1–4) і твердженнями, які з них випливають, про подільність чисел (А–Д).
1 | Число закінчується цифрою 4 | А | Число ділиться на 3, але не ділиться на 9 |
2 | Сума цифр числа дорівнює 15 | Б | Число ділиться на 10 |
3 | Число закінчується цифрою 5 | В | Число ділиться на 9 |
4 | Сума цифр числа дорівнює 81 | Г | Число ділиться на 5 |
| | Д | Число ділиться на 2 |
2. (1 бал) Обчислити:
1) довжину кола, діаметр якого дорівнює 4,7 дм;
2) площу круга, радіус якого дорівнює 15 мм.
3. (2 бали) Знайти значення виразу:
1) (–3,4 + 7) × ;
2)
4. (1 бал) Периметр трикутника дорівнює 140 см, а довжини сторін відносяться як 8:12:15. Знайдіть сторони трикутника.
5. (2 бали) Позначте на координатній площині точки А(–4; 2), В(0; –3), М(5; 2). Проведіть пряму АВ. Через точку М проведіть пряму m, паралельну АВ, і пряму n, перпендикулярну до АВ.
6. (2 бали) В автопарку було 120 легкових автомобілів. Вантажні автомобілі становили 65% від кількості легкових і від кількості автобусів. Скільки вантажівок і скільки автобусів було в автопарку?
7. (2 бали) На одній ділянці було в 3 рази більше саджанців, ніж на другій. Коли з першої ділянки вивезли 30 саджанців, а на другій посадили ще 10 саджанців, то на обох ділянках саджанців стало порівну. Скільки саджанців було на кожній ділянці спочатку?
8. (1 бал) Розв’яжіть рівняння0,5(8х+1) = 1,5 – (9 – 4х).
Контрольна робота з української літератури 6 клас
Оберіть правильний варіант відповіді:
1. Найвідоміша збірка поезій С. Чернілевського
А. «Рушник землі»
Б. «На крилах пісень»
В. «Сім струн»
Г. «Думи і мрії»
2. Коли народився С. Чернілевський?
А. 6 листопада 1951 року
Б. 6 липня 1950 року
В. 9 березня 1957 року
Г. 16 жовтня 1965 року
3. Де навчалася І. Жиленко?
А. у Київському університеті ім. Карпенка-Карого
Б. в Одеському педагогічному університеті ім. К. Д. Ушинського
В. у Київському університеті імені Т. Г. Шевченка
Г. у Вінницькому педагогічному університеті
4. Кому О. Іваненко присвятила твір «Друкар книжок небачених»?
А. Володимиру Татаринову
Б. Вячеславу Таритонову
В. Володимиру Тритоновому
Г. Віктору Таринову
5. Який заклад закінчила Емма Андієвська?
А. Київський національний університет
Б. Український Вільний Університет
В. Донецький національний педагогічний інститут
Г. Одеський університет ім. Мечникова
6. Що зібралися робити під свинарником Ява і Павлуша з оповідання В.Нестайка «Тореадори з Васюківки»:
а) шукати скарби
б) вирити яму для сховища
в) збудувати метро
г) розширити розміри свинарника
7. Про працю Івана Федорова задля просвіти й культури розповідає твір
А. «Казка про яян» Е. Андієвської
Б. «Друкар книжок небачених» О. Іваненко
В. «Говорюща риба» Е. Андієвської
Г. «Найперший буквар» О. Іваненко
8. Кому був присвячений найпопулярніший твір В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»?
А. Я. Стельмаху
Б. Павлуші Завгородньому
В. Яві Рень
Г. Василю Євдокименко
9. Які книжки читали хлопці з оповідання «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» Я.Стельмаха:
а) фантастику
б) ботаніку
в) зоологію
г) історію
10. Справжнє ім’я Лесі Ворониної -
А. Олена
Б. Олександра
В.Лариса
Г. Олеся
11. У якому році була надрукована перша поетична збірка «Стихотворения Леонида Глебова» Л. Глібова, а згодом - заборонена?
А. у 1874 році
Б. у 1847 році
В. у 1827 році
Г. у 1893 році
12. Хто започаткував жанр співомовки?
А. Л. Глібов
Б. П. Глазовий
В. С. Руданський
Г. Езоп
Контрольна робота в 6 класі. Повторення й узагальнення вивченого
1. Займенник - повнозначна частина мова, яка:
□ A має значення предметності
□ Б означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі
□ В виражає ознаку або властивість предмета
□ Г вказує на предмети, ознаки, кількість, але не називає їх
2. У якому з поданих іншомовних слів буква подвоюється?
□ А ал..ея
□ Б іл..юзія
□ В віл..а
□ Г кол..егія
3. Знайдіть прикметник, який потрібно писати через дефіс:
□ А жовто/гарячий
□ Б біло/сніжний
□ В західно/український
□ Г науково/дослідний
4. Знайдіть прислів’я, у якому вжито антоніми:
□ А Сонце блищить, а мороз тріщить.
□ Б Грудень рік кінчає, а зиму починає.
□ В Де ластівка не літає, а в квітні додому прилітає.
□ Г Зробив діло, гуляй сміло.
5. Продовжіть твердження:"Питальні займенники хто? що? скільки? змінюються за":
□ А родами, числами й відмінками
□ Б відмінками
□ В родами й відмінками
□ Г особами, числами й відмінками
6. Зворотний займенник себе не має форми ... відмінка:
□ А називного
□ Б знахідного
□ В орудного
□ Г місцевого
7. Позначте речення, в якому немає жодного займенника:
□ А Рослини - перша ланка ланцюга живлення, його основа.
□ Б Для багатьох тварин поживою слугують рослини, тому вони і є першою ланкою ланцюга.
□ В Відходи життєдіяльності тварин слугують їжею дрібнішим тваринам і мікроорганізмам, □ що розкладають ці рештки, і так збагачують ґрунт.
□ Г На ґрунті виросте ще більше рослин, і цикл повториться знову й знову.
8. Знайдіть слово, яке потрібно писати через дефіс:
□ А в/цілому;
□ Б дарма/шо;
□ В неначеб/то;
□ Г по/українському.
9. Числівники за значенням поділяються на:
□ А якісні, відносні, присвійні
□ Б кількісні й порядкові
□ В назви істот і неістот
□ Г прості й складні
10. Неправильно побудовано словосполучення:
□ А за десять хвилин сьома
□ Б двадцять хвилин десятого
□ В пів на другу
□ Г буду після шостої
11. Знайдіть рядок, у якому всі фразеологізми мають однакове значення:
□ А вийти в люди; вийти на дорогу; вийти сухим із води
□ Б відкрити душу; відкрити дорогу; відкрити очі
□ В входити в норму; входити в колію; входити в русло
□ Г давати відсіч; давати перцю; давати по руках
12. У якому рядку всі числівники за будовою складні:
□ А тридцять, вісім, сорок два
□ Б двадцять, сто три, сімсот один
□ В п'ятсот, сімдесятий, дев'ятнадцять
□ Г один, дев'ять, вісім
Річна контрольна робота з зарубіжної літератури 6 клас
1.Образ (у художній літературі), що переходить від однієї літературної
епохи до іншої, зберігається й активно функціонує протягом
тривалого часу або в одній національній літературі, або в різних
національних літературах – це…
а) традиційний образ; б) вічний образ; в) незвичний образ; г) загадковий образ.
2.Літературний образ, який за глибиною художнього узагальнення
виходить за межі конкретних творів і зображеної в них історичної
доби, містить невичерпні можливості для філософського
осмислення – це…
а) традиційний образ; б) вічний образ;в) незвичний образ; г) загадковий образ.
3.Розповідь, в якій явища природи або реальні події були творчо
переосмислені колективною (первісною) свідомістю давніх людей
як пояснення світу й утілення уявлення про нього – це…)
а) казка; б) оповідання; в) міф; г) поезія.
4.Невеликий за обсягом твір, що створювався для дітей з метою
розважати й повчати – це…
а) казка; б) оповідання; в) міф; г) поезія.
5.Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, який
пожертвував своїм життям заради того, щоб пізнати світ – це…
а) «Прометей»; б) «Нарцис»; в) «Дедал та Ікар»; г)»Геракл».
6.Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, що дуже
був закоханий у своє відображення, і за це боги перетворили його
на квітку – це…
а) «Прометей»; б) «Нарцис»; в) «Дедал та Ікар»; г) «Геракл».
7. Міф «Ра та Апоп» - це…
а) давньогрецький міф; б) індійський міф;в) Єгипетський міф; г) давньослов’янський міф.
8. Міф «Деметра і Персефона» - це…
а) давньогрецький міф; б) індійський міф;в) єгипетський міф; г) давньослов’янський міф.
9. «Батько» байки – це…
а) Крилов; б) Лафонтен; в) Глібов; г) Езоп.
10. Країна, в якій народився байкар Іван Крилов – це…
а) Греція; б) Україна; в) Росія; г) Японія.
11. Автор байки «Вовк та Ягня» - це…
а) Крилов; б) Лафонтен; в) Глібов; г) Езоп.
12. Художня мова, де думка не висловлена прямо, а зашифрована в
алегоріях і натяках – це…
а) незрозуміла мова; б) мова сучасності;в) «езопова мова»; г) метафорична мова.
25.05.2020 | Aдмін
Навігація
- Головна
- Новини
- Історія школи
- Кадровий склад
- Фотоальбом
- Зворотній зв'язок
- Громадська приймальня
- Пошта
- НУШ
- Ми подорожуємо
- Сертифікат
- Освітні програми
- Територія обслуговування
- Ліцензований обсяг
- Мова освітнього процесу
- Наявність вакантних посад
- Матеріально - технічне забезпечення
- Результати моніторингу якості освіти
- Правила прийому до закладу
- Умови доступності закладу для навчання осіб з ООП
- Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
- Кошторис
- Статут закладу
- Булінг
- Річний звіт
- Структура та органи управління закладу
- Дистанційне навчання
- Звіт керівника
Новини
9 клас
Контакти
Адреса: 23417, Вінницька обл. Мурованокуриловецький р-н., с.Снітків, вул. Леніна, 8
Тел.: (04356) 3-57-44
Email: snt@mredu.vn.ua